Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Jan Grylicki (janko_at_silesia.ternet.pl)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 00:02:20 MET DST

Bohdan Horst wrote:
> =

> przepraszam, ale jesli uwazasz, ze tylko na W95 mozna korzystac z WWW
> w wersji graficznej to dalsza dyskusja z Toba chyba nie ma sensu ...
> =

> btw dlaczego niby Twoim zdaniem Netscape na Unixa mialby byc gorszy od=

> Netscape na M$W95 ? IMHO jest lepszy
> =

> / irl: Bohdan Antoni Horst | e-mail: nexus_at_irc.pl | irc: Nexus \
> \ http://iflx.physd.amu.edu.pl/~nexus | font.pl: =B1=A1=EA=CA=B3=A3=F1=D1=
=F3=D3=B6=A6=BF=AF=BC=AC /

Przepraszam, ale jesli uwazasz ze Windows 95 nie nadaje sie do
graficznego WWW, to nie znasz tego systemu. Unix jest gorszy od W95 z
tego prostego powodu, ze W95 mam na swoim domowym komputerze, a Unixa
nie i nie zamierzam. A poniewaz ja za siebie place fimie dotarczajacej
konto Internetowe, a Ty korzystasz z darmochy, to ja mam wieksze prawa
do dyktowania co byc powinno. :-))
janko_at_silesia.ternet.pl