Re: monitor a mikrofalowka

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 10:02:11 MET DST

B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl) wrote:
: At 09:10 25.07.96 +0200, you wrote:
: >Promieniowanie X to jedno, ale czy rozumiesz, dlaczego wszystkie
: >one chca siedziec z komputerami tuz przy oknie. U mnie jedna usiadla
: >z komputerem tylem do okna i kazala sobie zalozyc filtr szklany OCLI.
: >Paranoja albo narcyzm....
: >
: Sam sobie odpowiedziales: usiadla tak genialnie by wymusic zakup filtra,
: ktory ochroni ja przed monitorem, ktory jest dla niej szkodliwy.

OCLI? Rozumiem jakis Polaroid w takim przypadku..
Paranoja I narcyzm.

Jarek.