Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Marek Ciesielski (marekc_at_lodz.pdi.net)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 09:50:33 MET DST

On 25 Jul 1996 18:14:21 GMT, "Pawel Wimmer"
<pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl> wrote:

>Nie powiedzialem, ze TYLKO Win95, ale ze NAJLEPIEJ w Win95.
>Nie rozpatruje problemu Netscape/Unix - Netscape/W95, lecz
>IE 3 / Netscape - opowiadam sie obecnie za IE3, z przyczyn wylozonych w
>poprzednim tekscie.
>Twoj argument jest wiec chybiony

Czepiajac sie slowek to "NAJLEPIEJ" jest moim zdaniem gorsze od
"TYLKO". Nie wiem czy zdaje pan sobie sprawe jaka wy dziennikarze
macie sile (nie na darmo nazywaja was czwarta wladza). Pan napisze, ze
"najlepiej uzywac..." a na drugi dzien do firm komputerowych
przylatuja zmachani ludzie, ktorzy trzymajac w garsci "fachowe" pisma
pokazuja ze chca kupic ten produkt - wskazujac paluchem na jakis cytat
"fachowca".
Pol biedy, jezeli jest to zwykly uzytkownik, ktory uzywa komputera w
domu. Zdarzaja sie jednak klienci tzw."duzych firm" i im naprawde
trudno jest wytlumaczyc, ze 100 komputerow z siecia pod WINDOWS to nie
najlepszy pomysl - bo niby dlaczego 100 komputerow ma nie dzialac w
firmie pod Windowsem, skoro internet jest polaczony z milionami
komputerow i dziala?!

                        Marek Ciesielski

   \ | ___|
  |\/ | |