Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 08:49:26 MET DST

Jan Grylicki napisal(-a) :

> Przepraszam, ale jesli uwazasz ze Windows 95 nie nadaje sie do
> graficznego WWW, to nie znasz tego systemu. Unix jest gorszy od W95 z
> tego prostego powodu, ze W95 mam na swoim domowym komputerze, a Unixa
> nie i nie zamierzam. A poniewaz ja za siebie place fimie dotarczajacej
> konto Internetowe, a Ty korzystasz z darmochy, to ja mam wieksze prawa
> do dyktowania co byc powinno. :-))
> janko_at_silesia.ternet.pl

Kazdy z nas placi za prawo korzystania z Internetu. Ja w mojej firmie (i w
kilku innych miejscach) place za to m.in mniejszymi zarobkami. Mniej
bezposrednio ale jednak zawsze (inna sprawa ze po cholere mam sie zatrudniac
jako admin servera skoro nie ma tam podlaczenia do internetu ...).

Poza tym, ze smutkiem stwierdzam ze nie masz prawa do dyktowania innym co
jest lepsze. Po raz kolejny dowodzisz swojej ignorancji w temacie jako ze
caly czas staramy sie podkreslac ze najwazniejszym argumentem jest to ze
winda nie jest JEDYNYM a na pewno NAJLEPSZYM "systemem" (pisze to z bolem)
do korzystania w jakikolwiek sposob z I-netu. No chyba ze Internet to jest
tylko http://...

A z faktu ze nie masz UNIX-a na swojej maszynie mozesz tylko ubolewac ty.
Njagorzej jak ktos porownuje cokolwiek znajac tylko swoja strone
zagadnienia.

--
-w