Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 07:25:00 MET DST

>Kolego! zanim o kims napiszesz "komputerowi dyletanci" sam sie czegos
>naucz. Kup sobie komputer i modem, wykup za swpje pieniadze konto u
>dostawcy, oplacaj to wszystko na biezaco i wtedy zainstaluj se na tym
>PC-cie Unixa i pouczaj innych. Narazie to korzystasz z darmochy na
>uczelni, liznales troche Unixa i uwazasz sie za informatryka. Daleko ci
>do tego.

Kolego! zanim cos napiszesz to sie zastanow co robisz.
Myslisz, ze jak sobie kupiles konto u swojego providera i kupiles
sobie modem to musisz sie zachowywac jak ...
Zacznij od konfiguracji swojego programu pocztowego, zeby nie smiecil,
potem przeczytaj o netykiecie, a potem sie skracaj w cytowaniu cudzych
listow, i troche uzywaj wiecej merytorycznych argumentow.
To co napisales to niestety tylko inwektywy.

Romek
PS tez teraz korzystam z modemu i kazdy zbedny cytat obciaza moj
rachunek.