Re: pliki *.prn do naswietlania

Autor: Michal Pierewicz (yspierew_at_kinga.cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 25 Jul 1996 - 09:45:51 MET DST

Marek Baczek wrote:
> [...]

> 2. Koniecznie upewnij sie w jakiej rozdzielczosci ma byc swiecona praca=
=2E
> Najlepsze efekty osiagniesz ustawiajac taka sama rozdzielczosc przy
> drukowaniu do pliku z jaka swieci naswietlarka. Ostatecznie mozesz
> ustawic opcje "Conform to Adobe document structure" w sterowniku drukar=
ki
> (naswietlarki).
> 3. Jezeli robisz prace czarno-biala, to nie musisz rozbarwiac, tylko od=

> razu drukujesz do pliku.
> 4. W przypadku pracy w kolorze musisz uzyc SmartSepa z Designera

Jak Ci sie udalo zmusic do pracy SmartSep'a, ja usilowalem zmusic go
do wczytania plikow przykladowych MD4 i klapa.

> 5. Jezeli uzywasz bitmap w pracy to niestety zrezygnuj z rozbarwien w
> Designerze (SmartSepie), przenies prace np. do PageMakera i tam zrob
> rozbarwienia. Jezeli w pracy uzywasz TYLKO grafiki wektorowej, to
> SmartSep da bardzo dobre wyniki.
> 6. NIE UZYWAJ CZIONEK TrueType w pracy! Tylko Adobe Type 1 i ATM.

TrueType moze nie sa tak dobre jak Type1, ale da sie z nimi pracowac,
przynajmniej w Corelu od wersji 5 w gore.

> =

> To tyle na razie, radze dobrze poczytac dokumentacje i helpy.

Dobra rzecza przed oddaniem plikow postscriptowych do naswietlania
jest ich przejrzenie pod GhostScriptem w GhostView. Polecam!!!
-- =

/ \ / ______ \ | mailto:yspierew_at_cyf-kr.edu.pl
\_/\__/\_/ Michal Pierewicz | http://www.cyf-kr.edu.pl/~yspierew/