Re: Wylaczajace sie HDD

Autor: Zbigniew Olearczyk (ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl)
Data: Thu 25 Jul 1996 - 10:45:22 MET DST

> Odkrylem ciekawa awarie komputera, mysle ze moze to kogos zainteresowac.
> Ktoregos pieknego wieczora podczas pracy nagle uslyszalem dzwiek
> zwalniajacego i zatrzymujacego sie dysku. Po chwili dysk wystartowal, i kompu
> ter

Osobiscie uwazam, ze bezsensowne jest trzymanie dysku w kieszeni. Nie
ma on tam odpowiednich warunkow chlodzenia. Moim zdaniem dysk staly
pracujacy w komputerze powinien byc poza kieszenia, natomiast kieszen
powinna sluzyc do podlaczania dodatkowego dysku w potrzebie
przenoszenia danych itp. Widzialem juz kilka dyskow, ktore padly z
goraczki. Nie mam pojecia dlaczego OPTI-mus kladzie dyski w kieszen?.
    Zbyszek

                      ////// \\
                      | - ^ |
 / Zbigniew Olearczyk ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl \
/ Filia WNS KUL w Stalowej Woli \