Re: IBM i jego wspaniale maszyny..........

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Thu 25 Jul 1996 - 09:21:55 MET DST

"S. D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>--
>
> Wyslal Slawek.
> mailto: nyce_guy_at_irc.pl
>Szkoda bic lezacego ale IBM dal taka plame na Olimpiadze ze az wstyd ze to
>TEN IBM.
>I jego wspaniale systemy operacyjne.........
>"If we can manage Olympics we can as well manage your business"
>Thank you, but no thank you.

Nie tylko IBM, nie umiano sobie nawet poradzic z autobusami.
Widocznie technolgia kogos przerosla. Moze sie potwierdza ze
technologia to nie tylko forsa ale poziom ogolnej swiadomosci?
Swoja droga to naprawde zal mi Grekow ze Ateny nie dostaly tej
olimpiady... Kiedy 6 lat temu tam pracowalem traktowali
przygotownia ze smiertelna powaga.
Pawel