Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: S. D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 25 Jul 1996 - 02:03:54 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Pawel PYK <pyk_at_ccgate.ari.ch> wrote in article
<4t53h1$62g_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> skad firmy stojace na najwyzszym
> Naprwade nie zawsze.
> Swoja droga wlasnie czytalem jednym przejeciu 45% procent
> amerykanskiego rynku przez pewno niemiecka firme...
> Duze udzialy maja tez szwedzi. Fakt to maly rynek w calosci
> jakies 6 miliarodow. Dadam ze nie moja.
> Nie chce mi sie pisac w jakiej dziedzinie to bo szanowny rozmowca
> tez nie ujawania w jakiej to jego dziedzinie dziala przeznie w
> Europie jego firma.
Ja nie pisze bo hcce pozostawic swoja prace poza zasiegiem niezyczliwych.
Chyba napiszesz jakie to firmy gdy nie dotycza ciebie? Zreszta nie tweirdze
ze USA ma monopol na wszytsko. Ma za to na przemysly kluczowe w XXI w czyli
 high-tech.
> Do czasu, w niektorych srodowiskach po kilku wpadkach po prostu
> taki ktos staje sie smieszny. Znacznie wiekszy mam szcunek dla
> ludzi ktorzy potrafia krytycznie sie oceniac.
> Pawel
Zakladasz ze ten self-confident person ma byc glupolem i "wpadac".
Dlaczego?
Ludzie powinni byc pewni siebie bo tak sie latiwiej zyje. I lepiej pracuej
a na to sa juz dowody w postaci badan produktywnosci.