Re: man

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 25 Jul 1996 - 02:52:29 MET DST

On Thu, 25 Jul 1996 00:10:38 +0200, Slawomir Bialek wrote:

>co prawdo pod os/2 nie probowalem, ale...

>moze po prostu nie znajduje tych plikow z manami?

nie znajdowal cawf

>masz je w odpowiednim katalogu? w jakim katalogu :) ?

/usr/man
(wogole cale GNU wstawilem nasladujac oryginalna
hierachie kartotek z linuxa)

>a moze jakis zcat, albo less brakuje? :)

teraz juz nic mu nie brakuje
a jakikolwiek man xxx
opowiada grzecznie ze nie ma nic na temat xxx

makewhatis dostaje nastepujacego krecka:
/---------------------------------------------------------
gawk: cmd. line:2: if ($1 == \".TH\")
gawk: cmd. line:2: ^ inappropriate use
of backslash
[...]
i tak dalej

dlatego szukalem kogos kto juz to robil pod OS/2
sa niestety pewne klopoty z bashem
(i inymmi shellami pochodzenia unixowego)
wlasnie w zwiazku z odmienna rola / i \ pod unixem i OSem
teoretycznie - jak sie odpala bash'a to od tego momentu /
sluzy do tego do czego \ pod DOSem i OSem
ale czasem wystepuja pewne "artefakty"
widac to chocby w skryptach
w ktorych na samym poczatku trzeba zmieniac #!/bin/sh
na #!\bin\bash
mimo ze czyta je bash

dodatkowe klopoty powoduja komendy (zewn) OS/2
o tych samych nazwach co prog. unixowe
trzeba wiec np. sort czy find w skryptach
zamieniac na /bin/sort i /bin/find

Grego