Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Wed 24 Jul 1996 - 14:04:49 MET DST

"S. D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>--
>
> Wyslal Slawek.
> mailto: nyce_guy_at_irc.pl
>
>Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> wrote in article
><31f5f0e6.9001768_at_news.nask.org.pl>...

>tokarzy.

>Cos takiego? Skad te Noble dal USA
czeto dostali je ludzie ktorzy wyksztalci swoja zdolnosc myslenia
poza USA. Zobazc kto zrobil bombe atomowa (dunczyk, wloch,
szwajcar) albo wodorowa (w duzej mierze wegier, z polakiem).
W techologii kosmicznej istotna role odegram pewien
niemiec). Swoja droga to USA wcale nie ma najwiecej Nobli na
glowe mieszkanca. I wcale nie twierdze ze ich nie maja.

skad firmy stojace na najwyzszym
>swiatowym poziomie, skad korporacje wiodace w swoich branzach?
Naprwade nie zawsze.
Swoja droga wlasnie czytalem jednym przejeciu 45% procent
amerykanskiego rynku przez pewno niemiecka firme...
Duze udzialy maja tez szwedzi. Fakt to maly rynek w calosci
jakies 6 miliarodow. Dadam ze nie moja.
Nie chce mi sie pisac w jakiej dziedzinie to bo szanowny rozmowca
tez nie ujawania w jakiej to jego dziedzinie dziala przeznie w
Europie jego firma.

>A moze self-confidence jest tak samo wazne jak wiedza dla prawidlowego
>dzialania czlowieka?
Do czasu, w niektorych srodowiskach po kilku wpadkach po prostu
taki ktos staje sie smieszny. Znacznie wiekszy mam szcunek dla
ludzi ktorzy potrafia krytycznie sie oceniac.
Pawel