Re: PSI Kurier daje pryncypialny odpor

Autor: S. D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 24 Jul 1996 - 13:19:58 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Marek Ciesielski <marekc_at_lodz.pdi.net> wrote in article
<31f5cd51.153810538_at_gryzmak.lodz.pdi.net>...

Windoze.

> [...]
>
> A Ja twierdze, ze maluch jest najlepszym samochodem bo wielu ludzi
> stac na to cudo techniki, prostoty i elegancji... :)
>

>                         Marek Ciesielski
Tak. Zrozumialem ironie. Proponuje aby w Polskich czasopismach
motoryzacyjnych zajac sie powazniej problemem wymiany zarowek przednich w
Mercedesach klasy 600
jako ze jest to bardzo dobry samochod.............
kto bedzei namaiwla ludzi na LInuxa w domu? Chyba psychopata-sadysta. Co do
Warpa PL to gdzie go mozna kupic wraz z porzadnymi aplikacjami?
Naturalne jest wiec ze  win95 (w odroznieniu od win 3.xx) jako posiadajcy
wbudowany dialer, TCP/IP i darmowy www browser/news/usenet client stanowi
doskonaly wybor.
Polecam tez CWSAPPS i jego PL mirror
http://www.man.poznan.pl/hypertext/cwsa/win95.html
Tak jest mnostwo aplikacji "winsockowych" przypdatnych przy zabawie w
internet.