Re: PSI Kurier daje pryncypialny odpor

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Wed 24 Jul 1996 - 13:51:25 MET DST

"S. D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>--
>
> Wyslal Slawek.
> mailto: nyce_guy_at_irc.pl

>kto bedzei namaiwla ludzi na LInuxa w domu?
>Chyba psychopata-sadysta.
Piszesz jak bys pisal o swojej sekretace ktorej do szczescia
wystarczy MS Office. Wybacz ale to nie jest lista na ktorej
siedza amerykanskie biurwy (nie jest obrazliwe, choc nieco
slangowe) tylko ludzie zajmujacy sie informatyka (z malymi
wyjatkami). Osobiscie uzywam Linuxa w domu. Kilku moich uzywa w
domu tanszych wersji Indy lub Power Mac. Pewnie zyje w
technicznie zacofanycm kraju ale jestem jedynym inzynierem ktory
w ogle ma PC...

>Co do
>Warpa PL to gdzie go mozna kupic wraz z porzadnymi aplikacjami?
Mozna chyba kupic Smart Suite, WordPerecta, Corela.
Bez MS Office mozna wyzyc. Moze i stanowi standart ale dla mnie
jest dla mnie za maly.

>Naturalne jest wiec ze win95 (w odroznieniu od win 3.xx) jako posiadajcy
>wbudowany dialer, TCP/IP i darmowy www browser/news/usenet client stanowi
>doskonaly wybor.
Tak tylko ze pod amrykanskim W3.1 nie dalo sie zalozyc polskich
liter, a pod polskim za cholere nie chcialo mi dzialac
amerykanskie oprogramowanie. Podmiany GDI byly niestabilne. Dwie
instalcje w95? Dziekuje. Wole nie eksperymentowac. Komputer ma mi
sluzyc do niezawodnej pracy.

usluszna poniekad uwaga o zabawie.
Pawel