Re: PSI Kurier daje pryncypialny odpor

Autor: Marek Ciesielski (marekc_at_lodz.pdi.net)
Data: Wed 24 Jul 1996 - 14:11:48 MET DST

On 24 Jul 1996 11:19:58 GMT, "S. D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>Tak. Zrozumialem ironie. Proponuje aby w Polskich czasopismach
>motoryzacyjnych zajac sie powazniej problemem wymiany zarowek przednich w
>Mercedesach klasy 600
>jako ze jest to bardzo dobry samochod.............
>kto bedzei namaiwla ludzi na LInuxa w domu? Chyba psychopata-sadysta.
[...]

Mysle, ze z tym Linuxem to nie jest taki zly pomysl. Nie jest on mniej
przyjazny od DOS'a (a ten jak wiadomo przetrzymal "wieki") i ciagle
sie rozwija. Jest tam takze wersja X-windows, moze nie tak
"zbajerowana" jak wiekopomne dzielo Wielkiego Billa, ale jak juz
wspomnialem system ciagle sie rozwija.

ps.
Osobiscie sam uzywam Windows i musze stwierdzic, ze niektore
rozwiazania sa niezle, ale jest to system domowy i w porownaniu z
innymi systemami sieciowymi jest lagodnie mowiac - niepewny. Sam
osobiscie wkraczam w swiat Linuxa i jak na razie mam wiecej pozytywow
niz negatywow.

pss.
Na otarcie lez musze sie przyznac, ze OS/2 takze do mnie zbytnio nie
przemowil.

pozdrawia psychopata i sadysta:

                        Marek Ciesielski

   \ | ___|