Re: Rzeczy straszne i dziwne.

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 22 Jul 1996 - 14:25:20 MET DST

proga_at_sun3.hep.utexas.edu wrote:
: > Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl) wrote:
: > : GK> P.S. No chyba ze znasz jakies inne procenty niz ja
: > :
: > : On moze nie, ale MS pewnie wymyslil kolejny standard zamiast
: > : trzymac sie juz obowiazujacych. Ciekawe kiedy w podstawówkach wprowadzą
: > : "matematyka wg M$" :))
: >
: > Ja bym tak malomiekiego za to nie obrazal. Najpierw odpowiedzcie, jak to
: > jest mozliwe, ze
: > P.S klien wzial 10000zl kredytu na rok, i mial splacac po 100zl miesiecznie.
: > po pol roku zapragnal cala reszte splacic gotowka. To ile ma wplacic,
: > po uwzglednieniu procentow?
: Za malo informacji. Jaka metoda naliczaja odsetki ???

No widzisz - a na DuzegoGownianego leca gromy za to, ze zastosowal po prostu
jedna z metod.....

Jarek.