Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Mon 22 Jul 1996 - 10:19:59 MET DST

warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz Bodaszewski) wrote:

>No, moze niezupelnie. Golebia tak latwo nie podsluchasz, a
A co z dzialaniem broni chemicznej, biologicznej i radaicji na
golebie. Jak wyobrazasz sobie np maske gazowa dla golebia?

sprobuj
>zrobic kodowanie cyfrowe albo synteze czestotliwosci na lampach. :-)
Wybacz dlaczego ma mi byc niezbedne kodowanie cyfrowe? Algorytm
moze zrobic w glowie operatora i nadawac chocby liczac kreski i
kropki. czyli ok 5 znakow na minute. Bezie i tak szybciej niz
golab.
Nie rozumiem po co jest mi niezbedna cyfrowa synteza. Wiem jak
zaprojektowac generator LC ze stabilnoscia rzedu 10Hz/dobe. A jak
nie to przeciez mozna zrobic kanaly z odzielnymi kwarcami. Mozna
zaprojesktwac synteze w oparciu o skladanie czestotliwosci z
kilku kwarcow baz zadnych dzielnikow.

>Zreszta - Armia Radziecka wlasnie dlugie lata robila rozne rzeczy na
>lampach i dorabiala do tego identyczna ideologie o impulsie
>elektromagnetycznym... :-)
Widzocznie propaganda armii Radzieckiej dziala bardzo silenie na
na szwajcarow (i amerykanow tyz). Pobnie jak propaganda PRLowska
ciagle jeszcze trzyma Hollywood w swoich mackach.