Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 19 Jul 1996 - 20:20:19 MET DST

Pawel PYK <pyk_at_ccagate.ari.ch> wrote:

>I tak latwiej to zrobic niz na golebiach:) Chodzilo mi o
>militarna lacznosc radiowa, analogowa zupelnie glosowa, albo
>nawet i telegrafie. I tak tym mozna wiecej niz golebiami.

No, moze niezupelnie. Golebia tak latwo nie podsluchasz, a sprobuj
zrobic kodowanie cyfrowe albo synteze czestotliwosci na lampach. :-)
Zreszta - Armia Radziecka wlasnie dlugie lata robila rozne rzeczy na
lampach i dorabiala do tego identyczna ideologie o impulsie
elektromagnetycznym... :-)

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl