Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: S. D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sun 21 Jul 1996 - 00:55:58 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Łukasz Kalita (Verx) <kalitar_at_telbank.pl> wrote in article
<31ee698b.1943364_at_news.nask.pl>...
> On 18 Jul 1996 14:46:18 GMT, "S. D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
> W gdansku jest juz kilka central cyfrowych (ESS AT&T) i oczywiscie
> wybieranie tonowe. Na moim osiedlu zakladaja nowe gniazdka (z kostka) i
dokonuja
> naprawde zaawansowanych prac ziemnych. Podobno za ok miesiac kazdy z
mieszkancow
> osiedla (okolo 20 tys) bedzie mogl zamowic sobie telefon, a nawet dwa :)
> 10 lat to sie czekalo przed 89/90r. Teraz jak sie zaplaci to zrobia (ale
nie
> [...]
infrastruktura)
Ja wam zycze jak najlepiej. Moj brat mieszka w trojmiescie i czeka kilka
ladnych lat na nowym osiedlu na telefon. Porownywianie polskiego systemu
telekomunikacyjnego do systemow w krajach rozwnietych to dowcip. Pisanie o
NORMALNYCH centralach cyfrowych w Polsce to tez zart.