Re: monitor a mikrofalowka

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Sun 21 Jul 1996 - 07:08:32 MET DST

>Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl) wrote:
>: Dobra, piwo postawie ale dopiero jak bedzie mozna zamowic przez
>: internet tak jak pizze i buty w Hameryce.
>: BDW Jak Duchnowski kupuje buty przez internet tylko wg numeru ?
>: Przeciez kazda stopa jest inna. Ja mam troche wieksza lewa
>: stope a nawet w sklepie daja do mierzenia prawy but.
>To tylko w Polsce 'rozmiar' buta okresle jego wielkosc 'mniej wiecej'.
>Dlaczego buty z danym nominalem nie mialyby byc takiej samej wielkosci.

Moga byc tej samej dlugosci, ale ludzie maja wysokie podbicie,
plaskostopie, waska stope, dlugie palce u nog itp. roznice.
Ja na przyuklad mam wysokie podbicie i krotkie palce, ktore razem
przypominaja pletwe. Jak byly modne szpice to musialem miec 1.5 numeru
wieksze. Jak byly okragle czubki to moglem miec nominalny numer.
Owszem Adidasy mozna kupic wg numeracji ale dlatego ze sa elastyczne
i sznurowadlami sie da wyregulowac do szerokosci stopy.
Dosc tych off-topicow.

>: Wracajac do dyskow/dyskietek: ja tez uwazam, ze to "prawie" niemozliwe,
>: ale zacznij wyliczac - piwo pozniej.

>E, za takie piwo to sam sobie policz jak gruby musialby byc drut zasilajacy,
>jaka moc elektrowni, zeby przy rozsadnych zalozeniach moc pokonac sile
>koercji nosnika.

Byc moze jedyny przypadek to iskrzenie w drutach/pantografie

>Jarek.
Romek