Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: Łukasz Kalita (kalitar_at_telbank.pl)
Data: Sat 20 Jul 1996 - 12:35:32 MET DST

On 18 Jul 1996 14:46:18 GMT, "S. D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>Cos takiego? Masz wybieranie tonowe? Ale to na mnie robi wrazenie.....
W gdansku jest juz kilka central cyfrowych (ESS AT&T) i oczywiscie
wybieranie tonowe. Na moim osiedlu zakladaja nowe gniazdka (z kostka) i dokonuja
naprawde zaawansowanych prac ziemnych. Podobno za ok miesiac kazdy z mieszkancow
osiedla (okolo 20 tys) bedzie mogl zamowic sobie telefon, a nawet dwa :)
>Niesamowite. Niedlugo bedziesz mial 3-way calling, call forwarding, call
>waiting a moze i caller ID. "Normalne centrale cyfrowe" w kraju gdzie na
>telefon sie czeka po 10 lat. Nie rozsmieszaj mnie.......
10 lat to sie czekalo przed 89/90r. Teraz jak sie zaplaci to zrobia (ale nie
wszedzie - oczywiscie tylko tam gdzie istnieje odpowiednia infrastruktura)

Lukasz Kalita
kalitar_at_telbank.pl
verx_at_herkules.vlo.ids.gda.pl