Re: WIN95 Net Update

Autor: S. D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sun 21 Jul 1996 - 00:52:08 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Slawomir Bialek <civic_at_silter.silesia.ternet.pl> wrote in article
<4speht$tj_at_star.civic.pl>...
> S D> Na USENET jest i zawsze byl jeden standard - nazywa sie ANSI.
> wiesz co oznacza ASNI?
> American National Standards Institute
> ^^^^^^^^ i nic im do polskiej czesci Usenetu
>
> Jesli juz mowimy o jakis organizacjach to bardziej wlasciwym tu jest:
> International Standards Organization

Chodzilo mi o US ASCII i nie chce sluchac o polskim interencie czy usenecie
bo nie ma takiego. Jest jeden Internet. Po prostu przyzwyczailem sie do
polskawego.
Czy nie ma fachowcow bedacych wstanie opracowac prosty system
transliteracji (cos jak niemiecki) tak a by wystarczyl standardowy zestaw
liter??