PROBLEM Z GUS PnP Pro

Autor: Piotr Maskiewicz (Piotr.Maskiewicz_at_f50.n480.z2.fidonet.org)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 15:36:35 MET DST

 Czesc Marcin !,
Czy u Ciebie tez leje?, no ale do rzeczy

ML>Mam bardzo podobny problem z AWE 32 PnP. W windowz dziala "prawie" znosnie
ML>natomiast w poczciwym Dos nie chce wcale ta karte zobaczyc. Moze to byc
ML>zwiazane z konfliktami na IRQ (moze inne urzadzenie je zajmuje). Mozliwe
ML>takze, ze zwiazane to jest z tym smiesznym znaczkiem "PnP". Moje
ML>doswiadczenie wskazuje, ze im bardziej cos jest "plug" tym mniej "play".
ML>Natomiast w moim wypadku (plyta SiS/Award) nic nie dalo wylaczanie PnP w
ML>Bios i deklarowanie przerwania, natomiast sprawdzalem na plytach bez PnP Bio
ML>i poszlo bez problemu.
> [...]

mam troche inne zdanie na temat PnP :) ale nie oto chodzi,
konfiguracja mojego putra jest nastepujaca:
Plyta Glowna - 8048'6 VIP ( 4 X PCI, 2 x ISA 16 Bit, 2 X LB, EIDE HDC )
CACHE - 256 kB na plycie ( sprawdzilem - jest :))
BIOS - WIN AMIBIOS 07.05.94 ( Win bo okienkopodobny )
Procesor - AMD 486 DX 4 100 MHz ( nie podkrecony )
RAM - 32 MB RAM
FLOPY - 1 X 1.2 MB - 5.1/4', 1 X 1.44 MB - 3.5'
DYSKI - 4 HD (1 X 1.2 GB, 3 X 1.6 GB)
KARTA I/O - Super Enhabce IDE Controller Card PRIME 3B MKII
KARTA GRAF. - EXPERT COLOR DSV 3365E ( 2 MB EDO DRAM )
CD ROM - Mitsumi FX 400
AUDIO - Gravis UltraSound PnP Pro ( 8 MB )
Wiecej grzechow nie pamietam.
Co do sterownikow to zainstalowalem wszystkie dostarczone z GUS'em.
Pozatym to co dorzucila mi Win(da)95 (pieter chyba :))
Wszystko niby jest OK, w Windzie gra az buczy, ale schodki zaczynaja sie
gdy che uruchomic ja w DOS'ie. Caly czas mimo moich usilnych staran nie
chce sie uruchomic IWINIT.EXE, najbardziej boli, ze np. C&C nie widzi
karty, mimo iz na zdrowy chlopski rozum biorac powinna.
Sam nie wiem co robic, chyba zmienie plyte, bo na innej chodzi ze az
strach.
Jak cos jeszcze chcialbys wiedziec, co umozliwi Ci znalezienie
rozwiazania, to napisz odpowiem.

                                Przesylajac pozdrowka
                                Piotr (MASKA)
PS. Sorry za ortografie, ale nigdy nie bylem w tym dobry, a slownik lezy
za daleko.

 * SLMR 2.1a * Backup not found: (A)bort (R)etry (P)anic