Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: S. D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 18 Jul 1996 - 16:46:18 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Pawel PYK <pyk_at_ccagate.ari.ch> wrote in article
<4slhom$s3b_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> Wyciales z kontesktu. Slawek napisal cos z czego mozna bylo
> wywnioskowac o powszechnym istalowaniu w USA apartow tefonicznych
> z XIX wieku.No wiec takich w ktorych sygnal dzwonienia usyskuje
> sie przez pokrecanie korba (induktor), a potem uzywa sie poczty
> dziekowej (pal licho czy sie nazywa audix czy inny Ubik) do
> poinformowania MS central wizard (panienki) o numerze rozmowcy...
> Tak daleko jescze technika u nas nie doszla tego nie da sie
> przyloczyc niestety do normalnej cetrali cyfrowej. Moja radzina
> ma niestety zwykly aparat z wybieraniem tonowym. A szkoda.
Cos takiego? Masz wybieranie tonowe? Ale to na mnie robi wrazenie.....
 Niesamowite. Niedlugo bedziesz mial 3-way calling, call forwarding, call
waiting a moze i caller ID. "Normalne centrale cyfrowe" w kraju gdzie na
telefon sie czeka po  10 lat. Nie rozsmieszaj mnie.......