Re: Szalencze krecenie dyskiem (bylo Re: Rzeczy straszne i dziwne.)

Autor: Jacek Pietraszek (pmpietra_at_mech.pk.edu.pl)
Data: Sat 20 Jul 1996 - 12:43:13 MET DST

In wgalazka_at_zoolook.chem.uw.edu.pl (Wojciech Galazka) napisal:
> [...]
> Ja sie pytam po co kreci kilka minut moim dyskiem gdy instaluje, nowy
> np CDROM !! Rozumiem pokrecic chwile, ale kilka minut ???

Moje przypuszczenie, ale z duza doza prawdopodobienstwa:

Winda po tescie kazdego egzemplarza z kazdej grupy
sprzetowej otwiera plik logu, zapisuje wynik testu
a nastepnie zamyka ten plik. W ten sposob po zwaleniu
sie instalacji, nawet zwaleniu wymagajacym resetu, jest
w stanie dociec, w ktorym miejscu (przy jakim sprzecie)
zdarzyla sie awaria.

Oczywiscie, jest jeszcze wersja bardziej pracochlonna:
zapisy robic po kazdej operacji identyfikujacej na kazdym
sprzecie, :-O i wtedy rzad niezbednego czasu zbliza sie
do realnych osiagow Windy.

Pozdrawiam,

Jacek