Re: WEB browsery/ftp [bylo: Re: Modemy w ogolnosci]

Autor: Zbigniew Olearczyk (ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl)
Data: Fri 19 Jul 1996 - 12:57:46 MET DST

GREGO> mialem na mysli zapuszczenie ftp na hoscie Twojego providera

Nie mam w pelnym sensie providera. Mam ustawiony routing pomiedzy
moim routerem i routerem w Lublinie gdzie obslugiwana jest tylko
moja domena adresowa.
Nie mam mozliwosci wiec zapuszczenia ftp w tle na hoscie mojego
providera poniewaz nie mam tam konta. Gdybym po swojej stronie lacza
stalego mial server Unixa to byc moze moglbym na nim zapuszczac ftp'a.
Mam tylko Netware 3.12 i PCta na ktorym moge sobie to i owo zapuscic.
Nie wiem czy dobrze mowie, ale bynajmniej tak rozumie :)
Musze jednak przyznac ze nie mam problemow ze stabilnoscia pracy Nsz.
Ciagnalem juz jednoczesnie 8 zbiorow z roznych stron swiata i nie
musialem do tego uruchamiac innej sesji Nsz. Zauwazylem rowniez ze
ciagniecie kilku zbiorow jednoczesnie daje duzo lepsza wydajnosc
transmisji niz w przypadku ciagniecia jednego zbioru.

Czesc, pozdrawiam,
         Zbyszek ;-)))

PS. Jak tam pogoda w Italiib bo u nas smutek!!.
                      ////// \\
                      | - ^ |
 / Zbigniew Olearczyk ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl \
/ Filia WNS KUL w Stalowej Woli \