OS-2 i monitor instalacji?

Autor: Jacek Masina (Jacek.Masina_at_opol.gazeta.pl)
Data: Fri 19 Jul 1996 - 13:13:29 MET DST

Witam,
Po przeryciu paru serwerow z programami dla OS-2 nie udalo mi sie
znalezc tego czego szukam, wiec prosze o pomoc.
Ostatnio widzialem u kumpla na Winsyfie'95 pakiet Cleansweep'a.
Program monitoruje caly dysk i pomaga usuwac puste pliki, wyszukuje
zdublowane i grupuje je w kategorie (picture, multimedia, txt, itp.)
co bardzo ulatwia trzymnie tego co zbiera sie na dysku w ryzach.
Ma tez funkcje o ktora mi najbardziej chodzi. Jesli uruchomi sie
jakas instalacje, Cleansweep wlacza sie i monitoruje wszystkie zmiany
na dysku, co gdzie sie zapisalo, zachowujac to pod jakas nazwa.
Pozniej gdy chcemy usunac to co sie zainstalowalo, wystarczy w
Cleansweep wybtrac nazwe instalacji i usuwa sie wszystko co ta
instalacja zmienilla na dysku.
Wlasnie takiego programiku dla OS-2 szukam.
Z gory dzieki za pomoc.

                                    Masny 8^)