Re: WEB browsery/ftp [bylo: Re: Modemy w ogolnosci]

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Sat 20 Jul 1996 - 02:17:09 MET DST

At 12:02 19.07.96 +0200, you wrote:
>GREGO> mialem na mysli zapuszczenie ftp na hoscie Twojego providera
>
>Nie mam w pelnym sensie providera. Mam ustawiony routing pomiedzy
>moim routerem i routerem w Lublinie gdzie obslugiwana jest tylko
>moja domena adresowa.
>Nie mam mozliwosci wiec zapuszczenia ftp w tle na hoscie mojego
>providera poniewaz nie mam tam konta.

Sam nie tego nie praktykowalem, ale slyszalem o obiecujacej metodzie:
- zalogowac sie na odlegly serwer jako gosc
- wyslac do siebie mail'a z attach'nietym potrzebnym plikiem (lub ich stadem)
- odebrac po pewnym czasie poczte z pozadanym zalacznikiem

Czy ktos tego probowal?

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl