Re: Rzeczy straszne i dziwne.

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 18 Jul 1996 - 14:19:09 MET DST

marekc_at_lodz.pdi.net (Marek Ciesielski) wrote:

>A nie ustawiasz sobie jakiejs sciezki PATH z odwolaniem do dysku c: ?

Tak, ale - na Boga - przeciez po fdisku nic nie powinno tam byc ?
Chyba, ze czegos nie wiem, bo jestem 'rozpaskudzony' przez fdisk
od Novell Dosa 7.0, ktory po zalozeniu partycji od razu ja testowal i
formatowal...

>Olsztyn zle mi sie kojarzy. Bylem tam 3 miechy w wojsku... :)

He,he, moze w SPR w COSSUiE ? Tez tam sluzylem, a potem
pare lat bylem pracownikiem cywilnym w osrodku obliczeniowym.
Z reguly paru podchorazych-komputerowcow z kazdego turnusu SPR
zglaszalo sie na ochotnika do pracy w osrodku - mieli troche
odpoczynku od wszystkich tych ogolnowojskowych kretynizmow. Co
prawda za moich czasow tylko przy Amstradach CPC, ale zawsze
przyjemniej posiedziec przy Amstradzie niz poruszac sie 'czolganiem
przez pelzanie' w 'ogrodku taktycznym'... ;-)

Pozdrowienia

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl