Re: Rzeczy straszne i dziwne.

Autor: Marek Ciesielski (marekc_at_lodz.pdi.net)
Data: Thu 18 Jul 1996 - 10:22:52 MET DST

On Wed, 17 Jul 1996 17:46:34 GMT, warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz
Bodaszewski) wrote:

>1. Pod W95 PL deinstalatora nie znalazlem (oswieccie mnie, prosze,
>gdzie on jest, bo nie chce mi sie szukac po helpach, a ksiazek zadnych

Hm... No, tego... Deinstalatora nie ma. Kasuje sie po prostu katalog
gdzie bylo Win i np. uzywa SYS dla przegrania plikow systemowych
DOS'a.

>oczywiscie nie dali) wiec przeszedlem w tryb dosa i fdiskiem wywalilem
>
>partycje.
>2. Odpalilem Dos 6.22 z dyskietki i jego fdiskiem zalozylem nowa
>partycje.
>3. Odpalam jeszcze raz Dos z dyskietki - przy wykonywaniu autoexeca,
>w ktorym sa odwolania do nie istniejacych na razie plikow na C:
>wali sie z komunikatem 'invalid media desctiptor' lub jakos podobnie
>(mam to gdzies zapisane, ale lezy w robotkowie, a w tej chwili siedze
>w domu). Format c: - ten sam komunikat.

A nie ustawiasz sobie jakiejs sciezki PATH z odwolaniem do dysku c: ?

>4. Na wszelki wypadek zrobilem fdisk /MBR, ale nie pomoglo.
>5. Pomoglo dopiero odpalenie Dosa bez configa i autoexeca
> i format c: /s

Patrz wyzej.

>Jezeli znacie jakies rozsadne wytlumaczenie tego zjawiska, to stawiam
>duze piwo. Wirtualne w kazdej chwili, a na plynne zapraszam do
>Olsztyna :-)

Olsztyn zle mi sie kojarzy. Bylem tam 3 miechy w wojsku... :)

>Grzegorz Bodaszewski
>== warta_olsztyn_at_telbank.pl

                        Marek Ciesielski

   \ | ___|