Re: Rzeczy straszne i dziwne.

Autor: Marek Ciesielski (marekc_at_lodz.pdi.net)
Data: Thu 18 Jul 1996 - 14:47:05 MET DST

On Thu, 18 Jul 1996 12:19:09 GMT, warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz
Bodaszewski) wrote:

>Tak, ale - na Boga - przeciez po fdisku nic nie powinno tam byc ?
>Chyba, ze czegos nie wiem, bo jestem 'rozpaskudzony' przez fdisk
>od Novell Dosa 7.0, ktory po zalozeniu partycji od razu ja testowal i
>formatowal...

No, ale startowales z dyskietki i tam w autoexec'u mogly byc odwolania
do c:.
Po fdisku jest stworzona partycja i istnieje juz urzadzenie c: ale nie
jest sformatowane. Przed fdisk'iem nie mial bys komunikatu
"invalid..." bo nie masz jeszcze partycji...

>He,he, moze w SPR w COSSUiE ? Tez tam sluzylem, a potem
>pare lat bylem pracownikiem cywilnym w osrodku obliczeniowym.
>Z reguly paru podchorazych-komputerowcow z kazdego turnusu SPR
>zglaszalo sie na ochotnika do pracy w osrodku - mieli troche
>odpoczynku od wszystkich tych ogolnowojskowych kretynizmow. Co
>prawda za moich czasow tylko przy Amstradach CPC, ale zawsze
>przyjemniej posiedziec przy Amstradzie niz poruszac sie 'czolganiem
>przez pelzanie' w 'ogrodku taktycznym'... ;-)

TO TAM SA KOMPUTERY! (sorry, ponioslo mnie) :)... Zmarnowalem 3 miechy
i nie zobaczylem klawiaturki... No moze dlatego, ze nie bylem zadnym
kadetem, a tylko elewem...

pozdrawiam.

ps.
Jak tam bociany na osiedlu studenckim - odlecialy juz? :)

                        Marek Ciesielski

   \ | ___|
  |\/ | |