Re: Rzeczy straszne i dziwne.

Autor: Klimek Stanislaw (klimek_at_hera.cst.tpsa.pl)
Data: Wed 17 Jul 1996 - 13:36:11 MET DST

> Date: Wed, 17 Jul 1996 11:08:53 +0200
> From: Adam Lesien <pbg_at_magnum.lodz.pl>
> Subject: Re: Rzeczy straszne i dziwne.

> Od pewnego czasu gdy wk-adam do komputera kieszen z drugim dyskiem
> (1. Seagate Medalist 2.1G, 2. Caviar 850M) win95 nie moze sie podniesc,
> ale o dziwo takze pod dosem (6.20) komputer sie wiesza! O co tu chodzi?

To albo cos z systemem jest nie tak (moze jakis niezany wirusek) albo sprzet
sie wali prosta sprawa tez mam kieszen i wszystko dobrz pracuje bez zarzutow i
wieszanai sie czy to pod Win95 czy DOS 6.22. Moze cos z dyskiem jest nie
tak!!!

> Czasami po wlaczeniu komputera, win95 wywala wielkie okno: blad rejestru systemowego
> i chce aby mu odzyskac rejestr z kopi bezpieczenstwa, po popchnieciu tego okna
> wyskakuje nastepne, puste i nieskonczenie dlugie... nic tylko musze go przeladowac,
> pozniej wstaje ok.

Ja nie wiem skad wam sie biora takie bledy problemy - szczerze mowiac nigdy
nie mialem zadnych takich problemow a uzywam komuptera dosc czesto i
codziennie i sytstem od 10 miesiecy pracuje bez zarzutow. Z tym ze dla
zrobienia porzadku co trzy cztery miesiace instaluje na nowo system a stara
wersje usuwam.

Osobiscie mam zastrzezenia do paru produkotw MS ale nie do Win95.

Pozdrawiam:
Klimek Stanislaw
e-mail: klimek_at_hera.cst.tpsa.pl
Lublin Polska