Re: Rzeczy straszne i dziwne.

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Thu 18 Jul 1996 - 00:31:09 MET DST

    Klimek> Ja nie wiem skad wam sie biora takie bledy problemy -
    Klimek> szczerze mowiac nigdy nie mialem zadnych takich problemow
    Klimek> a uzywam komuptera dosc czesto i codziennie i sytstem od
    Klimek> 10 miesiecy pracuje bez zarzutow. Z tym ze dla zrobienia
    Klimek> porzadku co trzy cztery miesiace instaluje na nowo system
    Klimek> a stara wersje usuwam.

    Klimek> Osobiscie mam zastrzezenia do paru produkotw MS ale nie do
    Klimek> Win95.

  Ja to chyba wrzucę do sygnaturki.

  Albo na ścianie powieszę.

J.

--
Jan Rychter                                         jwr_at_icm.edu.pl
Ten list zawiera polskie znaki w  polskim standardzie  iso-8859-2,