Re: Rzeczy straszne i dziwne.

Autor: Klimek Stanislaw (klimek_at_hera.cst.tpsa.pl)
Data: Wed 17 Jul 1996 - 13:28:02 MET DST

> Subject: Re: Rzeczy straszne i dziwne.

> Zrowno W95 jaki W3.1 nie moga sie zainstalowac na komputerze posiadajacym
> dwa dyski twarde. Dopiero po wyjeciu jednego instalajcja zakonczyla sie
> sukcesem(???).

Moim osobistym zdaniem bzdura - od pra wiekow mam dwa dyski i nigdy nie bylo
problemow z zainstalowaniem systemu. WIn95 zainstalowalem w tamtym roku w
pazdzierniku i musze przyznac ze nigdy nie mialem problemow z systemem
(przynajmniej zeby cos naszponcil (napsul) - jedyna zecz ktora mnie wkorza to
to ze czasami nie czysci - szczegolnie gdy wystapia problemy z polaczeniem -
okna wybierania numeru zostaje na ekranie i trzeba go zmazac nakladajac na to
miejsce jakies okno.
Czasanu sa problemy z WIn95 gdy sie ma malo pamieci to fakt dziwnie sie
zachowuje - u mojego kumpla wybitnie sie dziwnie zachowywal a ma 4MB.

> Netscape skutecznie zawieszal system jesli byl uruchomiany jako jedyny
> program. A i to nie zawsze skutkowalo...

Netscape chodzil bez zarzutow zadnego wieszania. Albo uzywasz uszkodzonego
oprogramowania albo cos nie tak z sprzetem.

> Po zainstalowaniu kilku pakietow M$ typu Service Pack, Plus!, Resoruce
> Pack system bardzo spowolnil.

Fakt Plus spowalnia system no ale to nie wina win95 tylko pakietu Plus.

Osobiscie nie nazekam na Win95 ale popracowal bym na jakims innym systemie np.
na Linuxie - nie znam sie zabardzo na tym czy linux jest PC-towa odmiana
UNIXA czy jest jakas inna roznica? Kiedys chcialem zainstalowac Linuxa z plyty
to instalator nie widzial CD i byl problem - to przekopiowalem pewien katalog
na dysk i udalo mi sie cos zainstalowac ale nusze przyznac ze abardzo nie
wiedzialem jak sie poruszac po systemie tylko piate przez dziesiate - juz nie
mowiac jak tu sie zabrac do instalowania XWindows.

Mi osobiscie Win95 bardziej odpowiada niz Win31 , ....311

Pozdrawiam:
Klimek Stanislaw
e-mail: klimek_at_hera.cst.tpsa.pl
Lublin Polska