Re: Rzeczy straszne i dziwne.

Autor: Antoni (antoni_at_bci.krakow.pl)
Data: Thu 18 Jul 1996 - 09:24:01 MET DST

On 17 Jul 1996, Klimek Stanislaw wrote:

> Czasanu sa problemy z WIn95 gdy sie ma malo pamieci to fakt dziwnie sie
> zachowuje - u mojego kumpla wybitnie sie dziwnie zachowywal a ma 4MB.

16 Mb to chyba tak bardzo malo to nie jest...

> Netscape chodzil bez zarzutow zadnego wieszania. Albo uzywasz uszkodzonego
> oprogramowania albo cos nie tak z sprzetem.
Nie moge sie zgodzic z tym bo nie jestem jedynym ktory ma problemy z
Netscapem. Choc slyszalem ze wersja Atlas Gold jest o wiele bardziej
stabilna.
> Osobiscie nie nazekam na Win95 ale popracowal bym na jakims innym systemie np.
> na Linuxie - nie znam sie zabardzo na tym czy linux jest PC-towa odmiana
> UNIXA czy jest jakas inna roznica? Kiedys chcialem zainstalowac Linuxa z plyty
> to instalator nie widzial CD i byl problem - to przekopiowalem pewien katalog
> na dysk i udalo mi sie cos zainstalowac ale nusze przyznac ze abardzo nie
> wiedzialem jak sie poruszac po systemie tylko piate przez dziesiate - juz nie
> mowiac jak tu sie zabrac do instalowania XWindows.
Linux to PeCetowy UNIX :-))

> Mi osobiscie Win95 bardziej odpowiada niz Win31 , ....311
Sa fajne i jesli dzialja dobrze to sa przyjemniejsze w uzyciu niz inne
Windowsy. Dla tego je trzymam :-)

                                                Antoni