Re: Rzeczy straszne i dziwne.

Autor: Adam Lesien (pbg_at_magnum.lodz.pl)
Data: Wed 17 Jul 1996 - 20:05:18 MET DST

Antoni wrote:
> Zrowno W95 jaki W3.1 nie moga sie zainstalowac na komputerze posiadajacym
> dwa dyski twarde. Dopiero po wyjeciu jednego instalajcja zakonczyla sie
> sukcesem(???).

Od pewnego czasu gdy wkładam do komputera kieszen z drugim dyskiem
(1. Seagate Medalist 2.1G, 2. Caviar 850M) win95 nie moze sie podniesc,
ale o dziwo takze pod dosem (6.20) komputer sie wiesza! O co tu chodzi?

> Obecnie podczas ladowania W95 mam ciagle krytyczny blad programu Windows
Czasami po wlaczeniu komputera, win95 wywala wielkie okno: blad rejestru systemowego
i chce aby mu odzyskac rejestr z kopi bezpieczenstwa, po popchnieciu tego okna
wyskakuje nastepne, puste i nieskonczenie dlugie... nic tylko musze go przeladowac,
pozniej wstaje ok.

M$ zadbal o swoich klientow - aby sie nie nudzili co krok spotykaja ich niespodzianki.

--
          _ _