Re: W co inwestowac?

Autor: Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sat 29 Jun 1996 - 05:37:05 MET DST

> rjasicki_at_telbank.pl (B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych)
wrote in article <19960629023846138.AAA171_at_dialup1.telbank.pl>...

Czyli lataniu po niedouczonych durniach, ktorzy po przeczytaniu
> paru artykulow w prasie i jednej popularnej ksiazeczki przeslizgujacej
sie
> po temacie wzieli sie za robienie tego czego zrobic nie potrafia bo
nawet
> nie wiedza, ze czegos nie wiedza i bezmyslnie wala w enter, czesto
biorac za
> to spore pieniadze i mocno sie przy okazji wymadrzajac.

Przepraszam jesli w ferworze kogos obrzilem jestem rowniez Polakiem i nei
bylo to mioja intencja. Zgalopowalem sie. Co do komputerow to nie chodzi
mi o ich ilosc, przeciez kasy sklepowe to te komputery czy tam jakies bazy
danych w bibliotece. O co mi chodzi to to ze w USA od dawna pracuje sie
wykorzystujac komputery do organizajci pracy. Zaczelo sie ot przy win 3.11
i trwa do dzis. Tak sie ustawia zadani grupei tak sie ludzie odpytuje co
zrobili tak sie tzryma appointments i deadlines aby kazdy wiedzial co do
niego nalezy.
O to mi chodzilo, rozumiesz roznice? Chodzilo mi tez o to w ilu firmach w
Polsce e-mail jest normalna droga porozumiewania sie miedzy ludzmi
dzialami pionami grupami? Ile instytucji czy firm czy zwyklych obywateli
ma dostep do e-mail? Ile firm ma swoja obecnosc na WWW? Ile produktow
mozna kupic w Polsce przez WWW? Jak wyglada siec telekomunikacyjna?
Wiesz o co mi chodzilo?
Pozdrawiam.
I dodaje: nie chcialem nikogo obrazic, jesli tak sie stalo - przepraszam.