Re: w co inwestowac

Autor: Marek Proga (proga_at_dec1.hep.utexas.edu)
Data: Sat 29 Jun 1996 - 10:08:23 MET DST

In article <01bb649b.700f9b00$0c8ae7ce_at_sduchnow>, "Slawek Duchnowski"
<nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

> <4qvbnn$quf_at_nerd.apk.net>...
> Srurtu tutu umnie w pracy chodzi win95 na Compaqach i sie nie wiesza. Cud?
> Czy brakuje po prostu Tomka Orzechowskiego?

> I wylacznie szkola potem jest praca i PC i Windows i MS Office.
> Masz wybor? Masz, mozesz zawsze wrocic do Koziej Wolki.
Czy to tak ciezko pojac oczywiste prawa. Jak sie produkuje absolwentow
uczelni wyszkolonych na Mac lub Sun to jak ida do pracy (mowimy o pracy
nie robieniu listy pacjentow u dentysty czy temu podobnym wklepywaniu
danych) to im sie stawia na desce to co sobie winszuja. Dla tego oferuje
sie bonifikaty dla uczelni. Ale faktycznie to moze troche skomplikowane
Marek