Re: W co inwestowac?

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sun 30 Jun 1996 - 18:49:53 MET DST

"Slawek Duchnowski" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>Jakiz znow podzespolach? Nie chodzi o technologie. Chodzi o powszechnosc.
>Chodzi o zasoby. O dostep. O zainteresowanie generalnej publiki. Ja mysle
>ze po polsce wciaz mozna sie przejsc i zapytac ludzi co to e-mial i bedza
>w wiekszosci mysleli ze to jakas ryba albo zydowskie swieta.
>Nie jest tak?

Tu niestety masz racje. Nie wiem tylko jak jest w USA, ale z tego, co
slyszalem o typowym Amerykaninie mocno watpie, zeby KAZDY
zapytany na ulicy wiedzal co to jest e-mail.

>To dlaczego w zadnym polskim czasopismie nie drukuja adresu e-mial do
>redakcji? Dlaczego w reklamach firm w polskich gazetach nie ma adresow www
>do sites tych firm?

He,he, nie czytasz Urbana. Zajrzyj np na http://www.nie.com.pl :-)))
A niejaka Gazeta Wyborcza ma swoja domene zarejestrowana
bezposrednio w .pl. Pare innych tez ma.

>Dlaczego na cala Polske jest moze 10 providerow internetu?
No, powiedzmy 30. Ale zgadzam sie z Toba, o o tyle, ze to
za malo, zeby powstala zdrowa konkurencja..

>Ilu studentow szkol wyzszych ma dostep do internetu w Polsce?
O ile wiem, to prawie wszyscy. W tej chwili zaczyna sie podlaczac
do Internetu szkoly srednie.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl