Re: W co inwestowac?

Autor: Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sun 30 Jun 1996 - 15:09:17 MET DST

> wojtekp_at_tch.waw.pl (Wojtek Piecek) wrote in article
<199606291157.NAA13222_at_szarik.tch.waw.pl>...
> Tomasz Orzechowski napisal(-a) :
> Czyli powtorze pytanie:
> Skad nieszczesniku (Slawek Duchnowski) mozesz wiedziec jaki jest stan
sieci
> w Polsce ?!?!?! Skad mozesz wiedziec na jakich podzespolach ona bazuje
?!?!?!

> --
>
> Wojtek

Jakiz znow podzespolach? Nie chodzi o technologie. Chodzi o powszechnosc.
Chodzi o zasoby. O dostep. O zainteresowanie generalnej publiki. Ja mysle
ze po polsce wciaz mozna sie przejsc i zapytac ludzi co to e-mial i bedza
w wiekszosci mysleli ze to jakas ryba albo zydowskie swieta.
Nie jest tak?
To dlaczego w zadnym polskim czasopismie nie drukuja adresu e-mial do
redakcji? Dlaczego w reklamach firm w polskich gazetach nie ma adresow www
do sites tych firm?
Dlaczego na cala Polske jest moze 10 providerow internetu?
Ilu studentow szkol wyzszych ma dostep do internetu w Polsce?
Ilu do komputera na codzien?
Ja nie chwale sie jak to jest w USA tylko prosze nie porownywac stanu
sieci tu i tam.