Re: W co inwestowac?

Autor: Marek Proga (proga_at_dec1.hep.utexas.edu)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 04:03:05 MET DST

In article <4r6b71$6pv_at_olorin.nask.pl>, warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz
Bodaszewski) wrote:

> O ile wiem, to prawie wszyscy. W tej chwili zaczyna sie podlaczac
> do Internetu szkoly srednie.
Wasnie pomagalem uczniom jednej z amerykanskich szkol w dostepie do sieci
i w wydobyciu informacji do ich projektu. Przyjechaly do Austin z
odleglego o ponad 100ml Cameron bo tam w szkole to nie ma jak.

A jak tak juz lubicie statystyki to USA jest kopciuszkiem w porownaniu z
np. Finlandia w ilosci ludzi kozystajacych z internetu (procentowo) w
najszerszym tego slowa znaczeniu.

Marek