Re: W co inwestowac?

Autor: Mariusz Studzinski (cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 12:10:46 MET DST

sduchnow_at_mars.superlink.net (Slawek Duchnowski) wrote:

>I tylko tyle? Najlepsze i najszerzej uzywane oprogramowanie bizensowe
>i tylko tyle???
> So long:
> --
> Slawek Duchnowski
>
> *Proud New Yorker*

Win95 ma w sobie pare drobiazgow, ktore dla jednych moga sie wydawac
typowymi bajerami a dla mnie sa po prostu cholernie wygodne. Oto
przyklady:

- Siedze sobie w nocy przy komputerze i nagle wyskakuje mi requester -
'nastapila zmiana czasu na czas letni. Przestawic zegar ?' Po 'OK'
system sprawnie przestawil zegar systemowy i wszystkie ustawienia z
nim zwiazane. Bajer? Moze, ale bardzo wygodny.
- Chcialem stworzyc shortcut do jednego programiku i umiescic go na
desktopie. Klikam na program, robie 'copy' (tak jak w Word), potem
klikam na desktop i mam do wyboru: 1. Paste 2. Paste (as
shortcut).Bajer , pewnie tak, ale wygodny jak cholera.

Takich przykladow moglbym przytoczyc wiele - osobno sa to tylko bajery
ale wszystkie razem skladaja sie na wygode Win95. A zeby nie bylo
nieporozumien to wczesniej mialem Amige 1200 z systemem 3.0 tak ze
wiem co nieco o wygodzie systemu operacyjnego. Na peceta przesiadlem
sie jakies 1.5 roku temu i gdy odpalilem Win3.1 to myslalem, ze sie
poleje ze smiechu. Do Win95 odnosilem sie na poczatku troche
sceptycznie ale po pewnym czasie doszedlem do wniosku, ze to jednak
dobry system, ktory wymaga przynajmniej 12MB (teraz 4MB sa po 90 zl
wiec nie mowcie, ze to taki wielki wydatek)

Mariusz Studzinski