Re: GUI

Autor: _- StryjO -_ (StryjO_at_ComArch.Krakow.PL)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 13:30:33 MET DST

Dnia 27 Jun 1996 01:27:05 +0200, Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) napisal
:

>to ponizsze dedykuje wszystkim zachwycajacym sie slicznosciami
>interfejsu uzytkownika w95:
>
> Windows 95 - BEAUTY THAT'S ONLY SKIN-DEEP
>
> Another major feature of Windows 95, and one that has drawn considerable
>attention from the industry press, is its new user interface. Terms like
>"object-oriented" and "desktop metaphor" are often used to describe this
>radically different Windows look.
>
> But as with most of Windows 95's underpinnings, the actual foundation
>underneath the product's user interface is nothing more than an extension
>to what already existed in Windows 3.1.
Interfejs zblizony do win95 oferowal juz Dashboard dla win3 (uzywalem
go zamiast progman.exe) -i dawal mozliwosc tworzenia virtualnych
desktopow - wogole Dashboard, a w szczegolnosci wersja 3.0 - byl
bardzo dobrym programem.

W dalszej czesci tekstu jest mowa o skrotach - ale przeciez jest to
rozwiniecie tzw. Group Item w grupiach Menedzera Programow - tez
ustalalo sie ikonke, katalog roboczy i tez, jak dany program zostal
zmazany to krzyczal, ze ma Sciezke Invalide (Invalid Path). W win95
dodano ustalanie atrybutow i kilka innych uzytecznych opcji, ale
zasada pozostala ta sama. (jesli zmaze sie program do ktorego
stworzony jest skrot to przy jego uruchamianiu wyskakuje latarka i
przeszukuje dysk w poszukiwaniu oryginalu)

A tak poza tym to bardzo interesujacy tekst i jestem ciekaw skad go
wziales. Chetnie zaprenumerowalbym sobie gazetke, w ktorej moglbym
sobie cos kompetentnego przeczytac.

PS
Czytajac te przepychanki miedzy fanatykami (-iem ;-) win95 a
uzytkownikami (tu ugryzlem sie w jezyk i skasowalem slowo innych) OSow
postanowilem, mimo, ze uzywam win95 i nic mi sie nie dzieje, postawic
sobie po wakacjach OS/2 i zobaczyc jak to hula. Ostatecznie ceny
dyskow ida w dol i moge sobie postawic oba systemy. Jeden do odwalania
panszczyzny (bo to standard) a drugi dla przyjemnosci ;-)

(-: KrUtko i zwiENzle - mailto:StryjO_at_ComArch.Krakow.PL :-)