Re: W co inwestowac?

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 08:22:50 MET DST

Mariusz Studzinski (cecil_at_klio.umcs.lublin.pl) wrote:

: Win95 ma w sobie pare drobiazgow, ktore dla jednych moga sie wydawac
: typowymi bajerami a dla mnie sa po prostu cholernie wygodne. Oto
: przyklady:

: - Siedze sobie w nocy przy komputerze i nagle wyskakuje mi requester -
: 'nastapila zmiana czasu na czas letni. Przestawic zegar ?' Po 'OK'
: system sprawnie przestawil zegar systemowy i wszystkie ustawienia z
: nim zwiazane. Bajer? Moze, ale bardzo wygodny.

Hmmm... Ciekawe. W takim razie Win95 _nie_przestawia_ zegarka_
o wlasciwej godzinie, a dopiero po nacisnieciu OK? To duze ryzyko,
poniewaz w tym czasie czas jest _nieprawidlowy_ - zmiany czasu sa
zwykle w nocy, a jesli ktos rano usiadzie do maszyny i dopiero wtedy
zmieni sie czas, to moze miec problem, np. z newsami (komputer bedzie
odrzucal artykuly ze niby data jest z przyszlosci), albo np.
autoryzacja dostepu w sieci itd (nie wiem czy w Win95 da sie to
zrobic).

Moje Unixy odkad pamietam zmienialy czas same, bez podpowiedzi,
o wlasciwej godzinie (gdyby chcialy pytac o wszystko, to klawisz Enter
nie przezylby miesiaca, a ja tygodnia).

Ale moze to jest jakis "bajer" :(

--
Greetings,