Konwerter ASCII<=>binary

Autor: Krzysztof M. Obrzud (kobr_rmf_at_bci.krakow.pl)
Data: Thu 11 Jul 1996 - 17:43:37 MET DST

Czy ktos moglby mnie oswiecic co to za sposob kodowania po ktorym z
pliku binarnego dostaje plik ASCI zaczynajacy sie od czegos takiego

/9j/4AAQSkZJRgABA itd....

Mam nadzieje ze to nie jakies windowsy takie cos wyprawiaja.
Nie mam nawet pojecia jakie powinno byc rozszerzenie pliku.
Mile widziany bylby takze program rozkodowujacy toto.

Fenkju from de montajn - dziekuje z gory

Krzysiolek
Krzysztof M. Obrzud
kobr_rmf_at_bci.krakow.pl