Re: Konwerter ASCII<=>binary

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 11 Jul 1996 - 22:40:48 MET DST

przepraszam, poprzedni mail nie wyszedl, bo zostawilem w nim znaki
ktore przez SMTP nie przechodza.

On Thu, 11 Jul 1996 18:01:05 +0200 you wrote:

>Czy ktos moglby mnie oswiecic co to za sposob kodowania po ktorym z
>pliku binarnego dostaje plik ASCI zaczynajacy sie od czegos takiego
>
>/9j/4AAQSkZJRgABA itd....

wzialem te twoja linijke i drag'n'drop'nalem do pliku o nazwie xx
a potem:
/---------------------------------------------
Interprete dei comandi dell'OS/2 Versione 3

[D:\]debase64
Input? xx
Output? xx.de
Writing "xx.de".

[D:\]type xx.de
.....JFIF.. <<< krzaczki zastapilem kropkami
[D:\]
teraz juz powinienes wiedziec zarowno czym ten
plik jest zakodowany jak i co zawiera.

>Nie mam nawet pojecia jakie powinno byc rozszerzenie pliku.

to tez juz chyba wiesz ?

>Mile widziany bylby takze program rozkodowujacy toto.

sa dla wszystkich systemow w obiegu (unixy, OS/2, DOS, MacOS)
jak i dla nakladek na DOS (windoze)

Grego