Re: Swieta wojna (PODSUMOWANIE)

Autor: Stan Kulski (S.Kulski_at_clover.com.au)
Data: Wed 10 Jul 1996 - 04:23:45 MET DST

At 11:00 9/07/96 +0200, you wrote:

> Ja jestem czlowiek spokojny, ale jak jeszcze raz napiszesz cos
>takiego, to niech ja Cie dorwe w swoje rece. A i przez siec dorwe.
> To, ze jestes ograniczony, nie znaczy jeszcze ze masz wszystkich
>rownac do swojego poziomu.
>zdenerwowany,
>Jan Rychter
>jwr_at_icm.edu.pl

SK:Nie badz taki nerwowy, Janek. Zauwaz, ze Slawek niejednemu odblokowal
jednostronne myslenie, niejednego zmusil do zrewidowania pogladow a
przynajmniej zastanowienia sie po calej tej dyskusji. A jezeli jestes taki
obrazalski, to popytaj tych, ktorzy przechodzili przez szokujace postingi
Arek Aleksiuk spec od wyzwisk czy Wladek Tarnawski, Wielki inicjator, spec o
stosunkow kazirodczych. Dopiero po tym masz prawo denerwowac sie. A w ogole
to mysle, ze Slawek jest za madry na to. by tak uwazac, jak pisze, uwazam,
ze bardziej bawi go prowokacja. Dlaczego masz byc ta myszka, ktora daje sie
zlapac Slawkowi na aprowokacyjne statementy?
Stan Kulski