Re: Command.com vs 4DOS [bylo: W95 i command.com]

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch)
Data: Tue 09 Jul 1996 - 16:07:02 MET DST

zylla_at_lodz1.p.lodz.pl (Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland)
[a to ponizej ja napisalem]

>Chlopaki, musicie pisac z mniejszymi skrotami myslowymi (a la Walesa)
>bo wreszcie nie bedzie wiadomo czy Norton to po prostu:
> 1 Norton Commander
> 2 Norton DOS - to samo co 4DOS tyle ze zapakowany przez Symanteca
> 3 Norton Utilities
Ad 1. NIe wydaje mi sie ze pisalem skrotami zreszta zobacz
powyzej NC to chyba jednoznaczne
Ad 2. Niby tak ale sa pewne roznice np Help jest inny....
AD 3 to to samo bo NDOS jest czescia Norton Utilities.

>rjz
Pawel
PS: A swoja droga to skad ja wiedzialem ze Grego napisze
o PC DOS 7.0 i REXX... Nie przecze ze to jest dobre ale z mojego
punktu widzenia to jest uproszczenie UNIXa a nie rozbudowanie
DOSa...