Re: Taki sobie OS

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Tue 09 Jul 1996 - 15:59:23 MET DST

Nie chce tworzyc nowego watku, a moje pytanie podpada troche pod ten.
Ile do ciezkiej cholery potrzebuje RAMu ten OS aby poruszac sie z przyzwoita
predkoscia. Przyzwoita predkosc to dla mnie windoze31 na 8M pod 486DX100
(srednie porownanie ale nie mam innnego)

W domu mam warpa standard na ww. maszynie i chodzi znosnie (tj. ok. 30%
wolniej niz windoze). Ostatnio dokonalem bardzo smialego wyczynu (chyba
nawet na skale miedzynarodowa) i zainstalowalem mojemu szefowi chcacemu
sie "pouczyc komputerow" warpa connect'a jako jedyny system. Maszyna
pentium 75 z 8M edo. Rozumiem ze doszlo kupe procesow sieciowych ale ... na
tej maszynie po prostu nie daje sie pracowac, kazde otwarcie okna to
kilkanascie do kilkudziesieciu sekund. Telnet sie wiesza, ftp sie wiesza,
tcp/ip pod dosem nie dziala jak trzeba. Ufam ze jest to wszystko zwiazane
z brakiem pamieci. No wiec wracam do pytania ... ile tego ramu na
przyzwoite minimum. Odpowiedzi: czym wiecej tym lepiej >/dev/nul

--
                                                              Marcin Debowski