Re: V-Fat w starym DOS-ie

Autor: Pawel Baranowski (baran_at_)
Data: Tue 09 Jul 1996 - 15:42:33 MET DST

In <4rtgki$7h7_at_info.cyf-kr.edu.pl>, slodki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl (Tomasz Slodkowicz) writes:

>A mi sie WinNT automatycznie wladowal w Ext, ktorej wczesniej nie bylo
>(myslalem, ze bedzie chcial jakac Pri...) (?)
>
> Tomek

Katalog \WINNT moze byc gdziekolwiek, na primary powinny byc kilka plikow
NTDETECT,NTLOADER, jakis *.INI ( pisze z pamieci ), ktore sa niezbedne
do uruchomienia Windows NT, a m u s z a byc w glownym katalogu
partycji primary ( dla NT RISC powinna byc ona sformatowana w FAT-cie ).

                 Pawel Baranowski

PS.
Nie znam wersji 4.0 i jej zachowania.

E-mail:owski_at_slc1.geol.agh.edu.pl