Re: Biedni pecetowcy

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch)
Data: Mon 08 Jul 1996 - 17:41:21 MET DST

"Slawek Duchnowski" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>--
> Od
> Slawka Duchnowskiego
> e-mail: nyce_guy_at_irc.pl

><4rpvvo$50r_at_nerd.apk.net>...
Juz chyba juz nie ma prawa bo sprzedal. A propos czy muslac w ten
sposob WordPerfect przechodzac od Novela do Corela stal sie
automatycznie produktem Kanadyskim. Jesli tak to pocieszylem sie
ze uzywam jeszcze jednego mniej produktu amerykanskiego. W moim
komputerze mialem tylko dwie wykonane w USA czesci karte Diamound
Stealth VRAM (i powazne problemy z driverami do win3.x ktore
wspaieraly tryb VGA i 1024x768 a za nic nie chcialy 800x600 a
przy obecnosci jakiegolkolwiek z nich Mathematica 2.23 wykonywala
natychmiatowy zwis, przelaczam na VGA standart) i dysk Maxtora
(padl po 4 miesiacach)...
Co suport mi powiedzial na temat karty to byla juz zupelna
komedia: o jejej nam to tez nie chodzi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To bylo 3 lata temu...
Zaznaczam ze zeczona karta swietnie dziala pod z Xwin pod linuxem
w kazdym trybie (po recznym zestrojenu timingow).

Ty wciaz myslisz Tomku kategoriami z rynku

Ja chyba tez mysle kategoriami z przed trzydziestu lat. Rozumiem
ze teraz liczy sie bardziej to co na czyms pisze niz jakosc
produktu. Mnie badzo obchodzi kto jest autorem/projektantem
danego produktu bo to wplywa bardziej na strone uzytkowa niz to
jaka jest na tym naklejka. Ale chyba jestem glupi, albo
niedouczonowy... Jakos zawsze kopujac produkty ITT czy Gratza
zdawalem sobie sparwe ze sa to defacto marki handlowe dla
produktow Nokii, kupujac Technics, Panasonic czy TDK mysle raczej
o marakch handlowech Matshushita Electric... Acha jezdze Nissanen
po amerykansku bedzie to Datsun...
pawel